soesan.reismee.nl

The Time Is Near...

It's so exciting. In a week from now, I'll be on Dusseldorff airport waiting for my airplane to leave. I can't wait to start my travels...

Small update for those that need it: As most of you know by now, I signed up for a masters program at Maastricht University in September 2007 and I graduated last year December. Whoohoo, to thumbs up for me!

Laughing

Instead of looking for a job I decided to travel in Asia. Very smart move I'd say! So for the next 5 months or so I'll be in South-East Asia; some parts I'll travel alone, some parts together with friends. My plan is to visit: Thailand, Cambodia, Vietnam, Laos, Hong Kong, Philippines, Maleisia, and when I'm still in to it (duh) I want to pay my family a visit in Indonesia.

This will be my blog where you can read all about my fun experiences, amazing travels, the nice people I'll meet down the road, etc. The blog will be in English though as some peeps on my mailinglist are non-Dutch. But I'm confident that your English skills proof to be proficient enough to read my stories.

What am I going to do this last week in The Netherlands? Well, I'm going to enjoy Maastricht while I still can. I still have two more party nites planned. Then, sadly enough, I'll leave Mtown for good and celebrate Easter with my family in Friesland (or Groningen). After that, it will be only one more day...

Although I promised most of you to meet up before I go, it eventually did not totally work out. But I would like to make use of this opportunity to - once again - thank everyone who was able to come last Saturday for all the sweet cards and presents I got. Your donations are well spend on travelling material (lakenzak or a sheet sleeping bag???, mosquito net, more malaria pills - Yes, VGZ decided not to sponsor my trip). I really had a great time and it was a nice way to say goodbye to Maastricht.

So, that's it for now. I hope you will enjoy reading my stories; next blog will be from Bangkok

Tongue out

-- Suzanne

Reacties

Reacties

babs

lakenzak, ligzak :) goed zo! nog veel succes met t regelen en zie ik je morgen nog even! toedeloe x (haha en ben ik de eerste om een reactie op je site te zetten! yeees)

jelte@saint martin

Ey Miss,

Your plan sounds good!

If you need some more info about Vietnam, just email me...

Goodluck and have fun!!!

laterszzzzzzzz

Ps: In hongkong wel even gokken in macao!!! net als vegas en dan gekker!!

Melanie

Hey! Kon niet op je feestje komen :(. Maar dit is ook leuk! Kan ik je zo veel plezier wensen ;). Dus: heel veel plezier! xxx

donni/london/namibia

nice one! enjoy your trip - looking forward to you reports:)
xd:)

Rian

Veeeel plezier meid!!!!

Oom Philip

Jammer dat ik niet bij je Graduation kon zijn ,maar het was leuk zei je moeder!
Wat een ambitieuze reis, Suzanne! Heb je niet overwogen om te gaan promoveren of zoiets? Baantje zoeken in deze tijden van recessie lijkt me trouwens ook moeilijk...of ben je daarom juist 'weggevlucht' uit ons kikkerlandje :-) ?


Ik volg graag je reisavonturen via deze site!
XX Philip

Marloes

Have fun op je trip meid!!! Ik volg je... :)

Piotr

Veel plezier en veel foto's maken! Dat is het enige dat je straks bewaren kan. Ik zal ook je reis volgen!

Ingeborg

Yo Chickie!!

leuk verhaal!!! ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven! Ik zal je stalken met reacties op deze site totdat ik je zie in Bangkok!!!

dikke kussen

Ingrid

Super veel plezier op je reis!!!!!!!!!! Ik ben jarloers!!!!! ;-) Ik ga zeker je verhalen lezen en inderdaad zoals Piotr het zegt veel foto's maken!!!!! xox

Marjolein

Wat ontzettend gaaaaaaf dat je dit gaat doen! Geniet ervan!!!!! Ik ga je verhalen volgen!

x Marjolein Peters (3ma, remember?!)

Maarten

Sistor op reis en het eerste wat ze doet is een web-blog bijhouden, haha komt goed uit kan ik kijken wat je allemaal uitspookt daar!! Mocht ik je niet meer zien hier dan wens ik je heeel veeel plezier. En pimp die blog even als je tijd hebt hij is wel wat saai zo, tip van flip sjuh!!

Louwrens

Dag Suzanne, leuk nieuws zeg! Heb een leuke tijd daar.
Volgende keer wat meer want mijn huis wordt verbouwd en dek mijn pc weer af. (Ik woon elders.)
Ton oncle Laurent

Charlie

Darling sistor!

Vandaag zijn paps en mams je aan het helpen om je Mtown te verlaten :( Nog een "weekje" in G'dyk misschien ( hopelijk) zien we elkaar nog eventjes!!!
Een hele dikke kus en pas goed op jezelf!! Ik ga je verhaaltjes lezen hoor! Heb mijn e-mail al toegevoegd. Trots op jou!!!!

Jos (OCE)

Suske,
Ik wens je van hieruit een geweldige vacantie toe. Ik vond het een leuke tijd met jou in de DocShop-UB.hopelijk heb Je een leuke tijd in Azie.Let je wel een beetje op jezelf. Groetjes en tot gauw.
Jos

Marloes

En? Hoe bevallen je eerste daagjes Bangkok?? Nog lekker geshopt? Ik kijk uit naar je update meis! X

Tuur

Nice Suus, Do your thing and have fun in Asia! didnt know you had family in Indonesia.. O well!

maria lesedi

How nice it is to read your "travel fun" and other stories. Please do go on with your blog. The more the better, I would say! Maria

Olly

Heyie sweet heart, hows life there on the other side of the great world?? Je zal wel heerlijk lui liggen happen en snabbelen tussen alle bezichtigingen en reizen door??!:) Vanuit hier veel liefs van mij en papa en mama, bill en allie, Maarten en irma en weeseltje (zoals je papa hem noemt;() Morgen ga ik op ""reis" naar A dam wel ens waar!! Party for the queen met karel hahahhaa karel en kakel samen op stap!!
Geniet daar van je vrijheid en alles!! dikke tutu van mij

koesjes!

Marian

Hey Suus

Wat ontzettend spannend , ondernemend en dapper van mijn nichtje om zo'n geweldige reis te maken in haar uppie. Maak maar heeeel veeeel foto's en ik lees je verhalen met veel plezier. Pas alsjeblieft goed op jezelf en geniet ervan met volle teugen !!
Liefs en dikke x tante Marian

patricia

wow..susan!
dat is dan wel weer even een super goede update!
;)

moet je even de tijd voor nemen..net als jij ook 2 uur de tijd neemt om te typen..hihi!

super vet!
veel plezier!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!